GRUPA WSPARCIA dla osób z depresją

Centrum Diagnozy i Pomocy Psychologicznej oferuje udział w grupie wsparcia z elementami psychoterapii dla osób borykających się ze stanami depresyjnymi bądź z depresją. Depresja jest obecnie jednym z najpowszechniej występujących problemów psychologicznych i dotyka nawet tych, którzy na pierwszy rzut oka nie mają powodów, aby nie czuć satysfakcji z życia. Objawy takie jak: zniechęcenie, wycofanie z interakcji z innymi, nadmierna senność lub brak snu, utrata poczucia sensu życia, rozdrażnienie, kłopoty z koncentracją, brak pozytywnych emocji, czy narastające zmęczenie – to tylko część typowych objawów. Z czasem mogą się one nasilać i uniemożliwiać normalne funkcjonowanie na co dzień.

Otrzymaj wsparcie w procesie leczenia depresji

Grupa wsparcia z elementami psychoterapii może przynieść wiele korzyści osobom, które borykając się z tymi objawami, z różnych powodów nie otrzymują rozumienia wśród bliskich osób ze swojego otoczenia. Podczas spotkań grupowych, między uczestnikami następuje wymiana doświadczeń, co prowadzi do poczucia wspólnoty, które pozytywnie wpływa na poczucie osamotnienia osób z objawami depresji. Dodatkowo, elementy psychoterapii pozwalają zrozumieć mechanizm powstawania objawów oraz genezy samego problemu u każdego z uczestników.

Spotkania odbywają się raz w tygodniu i trwają 1,5 h. Prowadzący jest specjalistą o kwalifikacjach psychoterapeuty grupowego i posiada doświadczenie w pracy z osobami z zaburzeniami depresyjnymi. Dołączenie do grupy poprzedza konsultacja z prowadzącym grupę.

W przypadku braku połączenia prosimy o kontakt w formie wiadomości sms lub wiadomości email.Nasz adres email to: info@psychologursus.com.pl